3 תשובות
כעקרון אני פחות אוהבת משפטים מבחינת טעם אישי בקעקועים.
השני הרבה יותר הסגנון שלי.
אבל תעשה מה שאתה רוצה ומעדיף או אפילו שניהם. גוף שלך.
אהבתי את הראשון שרשמת, אנשים לא אמורים להבין מה הקעקוע אומר, תעשה אותו בשביל עצמך
בכנות לא התחברתי בכלל לשניהם.
ממליצה לך לעשות קעקוע של משהו מקורי ומשמעותי ולא סתם משהו כי בא לך קעקוע כי אתה תתחרט על זה מניסיון של חברה שלי.
הקעקוע השני זה פשוט סתם וממש מפחיד, אם אתה מתחבר אני לא אומר לך לא.
והראשון יהיה משהו יפה בתור משפט מנוקד כזה בכתב תנכי!