22 תשובות
אין לך ממה להפגע אל תייחסי לזה חשיבות
שואל השאלה:
לאלא ממש נפגעתי מזה שהיא אמרה וואי את נראית דוסה
לא יודעת אני כמעט בוכה פה ברמה כזאת ואני לא אחת שנעלבת בקלות אוף...
אנונימית
אל תיפגעי
אני דתייה ורואה המון סדרות כאלו וזה ממש לא קשור לאהבה שלי ולחיבור שלי עם השם
ואף אחד אבל אף אחד לא יכול לשפוט אותך זה החיים שלך והבחירות שלך:)
בקיצור זה בסדר לגמרי אל תתני לה להחליט בשבילך
שואל השאלה:
אני יודעת נו אוף אני לא שולטת בזה וזה לא כזה עוזר פשוט להגיד לעצמי לא להיעלב אוף..
אנונימית
את בוכה בגלל שהיא אמרה לך שאת נראת כמו דוסית ?
שואל השאלה:
^היא פשוט אמרה את זה בשיא הזלזול די נו אני יודעת שזה מוזר אוף
אנונימית
להראות כמו דוסה זו מחמאה!
כנראה שמטרתה היתה להעליבך, או הבעת התפעלות, אבל בואי נסתכל על זה מהצד האחר, היא פירגנה לך בכך שאת קרובה להקב"ה!
אין לך ממה להיפגע מהממת!
שואל השאלה:
^אוף נו זה מה שאני מנסה להגיד לעצמי
אולי זה מפריע לי כי בתכלס פעם גם אני צחקתי עם חברות שלי על בנות "דוסוץ" ואני התחלתי עכשיו טיפה להתחזק
אנונימית
תקשיבי אחותי את תהיי מה שבא לך!!!! זה לא שאני סתם אוהבת את הקב'ה אני באמת מחשיבה את עצמי כדוסית ובכל זאת זה לא אומר כלום! זה החיים שלך או שלה??
היי אני דתיה ומגדירה את עצמי כחרדית וביסודי הייתי הדוסה ובתיכון הייתי בין הדוסות ואני רואה סדרותוהכל זה סבבה זה בינך לבין הקדה הין לאחרים למה להתערב זה שאת רואה את זה לא אומר כלום עליך
בההצלחה באולפנה
אני גם כזאת שלובשת חצאיות ארוכות וכאלה וגם רואה סדרות וסרטים. זה לא אומר כלום. הילדה הזאת סתם סנובית. ולאיזה אולפנה את הולכת שנה הבאה? סתם מתעניינת
שואל השאלה:
^בערד, חח למה?
אנונימית
גם אני ראיתי את הסדרה הזאת...
היא לא עד כדי כך גסה והיא בסדר גמור ואין שום בעיה איתה... יש לי חברות דתיות שראו אותה את לא צריכה להיפגע מזה או משהו... תשמחי ותהיי דוסה בדרך שלך או משהו (:
וחוץ מיזה עם את רוצה לדבר על הסדרה מה את צריכה אותם? בואי לפרטי אני יכולה איתך איתך שעות על הסדרה הזאת
שואל השאלה:
חחח לא הבנת כנראה למי אכפת מהסדרה אכפת לי מזה שהיא קראה לי דוסה ושפטה אותי וזה ממש פגע בי היא גם בקושי מכירה אותי...
אנונימית
איזה מגניב גם אני לומדת שנה הבאה בערד :)
שואל השאלה:
שיט רציני?
אנונימית
שואל השאלה:
זה אדיר ולא טוב ביחדד
אנונימית
שואל השאלה:
כי אף אחד ביקום הזה בערך לא יודע שיש לי סטיפס אוי זה מגניבב
אנונימית
אחותי , דוסה מהבסיס, זה בכלל בכלל לא מילת גנאי זה רק מראה שאת כן חזקה בדת
אז קחי את זה זה כמחמאה , הנה אפילו אמרת שאת מתחזקת ובאמת כל הכבוד על זה !!

אולי החילונים הפכו את זה לגנאי , אבל היום גם הרבה מהחילונים לא מבינים למה בכלל הדתיים והחרדים שומרים מצוות אז כל עניין הדת נראה *לרובם* מגוחך
את לא צריכה להפגע גם אני לובשת צנוע ושומרת נגיעה ועדיין רואה סדרות אין סתירה

ובנוסף זה ממש ממש לא גנאי אני מאוד מעריכה בנות שמקפידות על הכל הכל
ואני בעצמי נחשבת דוסית בכיתה אבל לא אכפת לי אני מאמינה בה' ועושה את מה שמצווה עליי הן יכולות לקרוא לי איך שהן רוצות ואל תעלבי זה לא גנאי