5 תשובות
את ב4 או 5 יח?
שואל השאלה:
אצלנו זה רק לחישוב שטחים, כאילו אני יודעת את הנוסחא מהדף וזה שצריך להציב את הפונקציה העליונה פחות התחתונה.
אבל לא ממש הבנתי מה קורה כשצריך לחלק את שטח האינטגרל לשני חלקים
אנונימית
וכעיקרון תדמייני שאינטגרל זה הפעולה ההפוכה מנגזרת, פשוט להגיע מפונקציית נגזרת לפונקציה המקורית/קדומה. אם זה לא לחישוב שטח אלא רק אינטיגרל צריך לעשות +c ואז להציב את הפונקציה שיצא לך עם נקודה נתונה
אם יש לך דף נוסחאות מורחב יש שם את רוב נוסחאות האינטגרל את רק צריכה להציב
שואל השאלה:
4 אבל המוקה שלי יצאה לחופשת הריון לפני כמה חודשים ולא למדנו אינטגרלים בכלל
אנונימית