7 תשובות
מעניין לי תעכוז
כן לי יש 3 שעות הלוואי והיה לי גם 5
שואל השאלה:
זי, את העכוזי בבקשה
זי, את העכוזי בבקשה
אנונימי
אין לי כוח לחפור אבל רק אגיד שלכל אחד יש מחזור שינה שונה ולרוב בני האדם הוא איזה 5 שעות זה אומר שאם תלך לישון עכשיו יכול להיות סבירות לא רעה שתקום בקלות
תקום כדי לשפוך על עצמך מים ולהעיר את עצמך
עלאק מים מינימום משטמת
שואל השאלה:
מצידי אנמ ארד עכשיו לגינה מתחת לבית שלי לעקור איזה ממטרה
מצידי אנמ ארד עכשיו לגינה מתחת לבית שלי לעקור איזה ממטרה
אנונימי
באותו הנושא: