4 תשובות
שואל השאלה:
כי יש לו חברה
כי יש לו חברה
אבל כנראה שזה לא הדדי לצערי
לא נורא תכירי אחרים עם כמה שזה כואב
בהצלחה
לא נורא תכירי אחרים עם כמה שזה כואב
בהצלחה
אנונימי
למה לא ?
אנונימי
למה
באותו הנושא: