4 תשובות
לא. אם את רוצה לפרוק את יכולה לשלוח לי ואני אעזור לך לפרוק
חשבתי שאמרת שאת עצובהה אל תשלחי הודעה
לא אל תעשי שטויות
לא, מה ייצא לך מזה?
באותו הנושא: