4 תשובות
לא. אם את רוצה לפרוק את יכולה לשלוח לי ואני אעזור לך לפרוק
חשבתי שאמרת שאת עצובהה אל תשלחי הודעה
לא אל תעשי שטויות
לא, מה ייצא לך מזה?