10 תשובות
היה לי את זה
יש מצב שזה חרדה חברתית.
אנונימית
שואל השאלה:
והתגברת על זה? איך אפשר?
זה מציק ממש
אנונימית
שואל השאלה:
ושכחתי לציין גם כשיש את הלחץ הזה בחזה כולי מתחילה לרעוד בקטנה
אנונימית
נראה לי פשוט מאז שעברתי לפנימיה אס כולם אוכלים אחד עם השני וכולם הרגישו בזה ממש נוח אז זה הרגיש לי טבעי כזה
אנונימית
תשמעי אלו חלק מהסימנים של חרדה חברתית
אנונימי
היה לי את זה בפנימיה ברמה שהבנות היו מאה מטר מרחק ממני ועדיין התביישתי לאכול בחדר אוכל בצבא זה כבר עבר ע"י כמה אפשר להיתבייש לאכול עכשיו אני לא מבין אייך התביישתי לאכול בציבור כאילו מה מפחד פה
אני, אבל אני מזדהה עם אגורפוביה ויש לי חרדה חברתית אז..
thv
אני טיפה מתפדחת לאכול סלט כשאני מכינה אותו עם ביצה או גריגרי חומוס כי אני מפחדת שזה הרקיב או משהו וזה גם מלכלך את כל השולחן כי אני משתמשת בקופסא חד פעמית ושמה אותה בשקית בתיק
לגמרי חרדה חברתית
גם לי יש אבל ירד לי האמת החרדה עם הזמן שהתחלתי להבין שלאנשים לא פאקינג אכפת מה אני עושה ולא שופטים אותי וגם אם כן מי אמר שהדעה שלהם היא האמת
זו חרדה חברתית... אפשר להתגבר על זה, אני עשיתי את זה איכשהו, חלקית. אבל אני כן לא סובלת לאכול מול אנשים...