4 תשובות
לעולם לא יזכה בתחרות איש הברזל
שואל השאלה:
עשיתי בדיקת דם והרופא אמר שהברזל בגוף שלי מאוד נמוך אז אני מתחילה לקחת ברזל כל יום והולכת לתזונאית שתסדר לי ארוחה כי אני צמחונית..
זה אומר שאני אנמית?
אנונימית
כן.
אבל אל תדאגי פשוט יהיה לך חולשה וזהו.. אם זה רק כדורים לא יקרה יותר מחולשה כנראה.
את יכולה לבדוק באתר של הקופת חולים שלך כמה ברזל יש לך אם זה מעניין אותך ו.. יהיה בסדר
תלוי עד כמה נמוך.
יכול להגיע גם למוות תכלס.
אם לא עד כדי כך, אנמיה.
שזה עייפות, חולשה ועילפון לפעמים