5 תשובות
ים!
חיים שלי הכל בסדר? אם את רוצה אני ילך איתך אני מחולון ובגיל שלך תדברי איתי בפרטי עם את רוצה
למה לבד? חבל.. תלכי עם משפחה:)
את יכולה ללכת לבאולינג
את יכולה ללכת לבאולינג
לים אני מניחה
בואי נלך ביחד
בואי נלך ביחד
ים
באותו הנושא: