4 תשובות
לא הבנתי את השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
שכאילו לפעמים כשעצובים אז הם לפעמים מפנטזים על סיטואציות שהם רוצים שיקרו להם על מנת שהחיים שלהם יהיו עוד יותר רעים..
אנונימית
אהה
לפעמים קורה לי משהו דומה
אנונימית
האמת שאני אחת כזאת.. אולי פשוט הייתי חושבת שאותו אחד עובר תקופה לא טובה או שרע לו והוא צריך לשתף, תנסי לדבר עם אותו אחד