17 תשובות
מעצבנת ברמות לימדה כמה ילדים מהכיתה שלי פעם ועכשיו כל הזמן מתייחסת רק אליהם לא סובלת אותה
גם שלי סיפרה מה שאמרתי! תחמניות היא גם אמרה לי שאני יכולה להרגיש בטוחה ושזה רק בינינו
זה מיותר יועצת בית ספר
אוי ואבוי - היועצת שלנו ממש נחמדה - סנובית כזאת ובחיים אני לא אספר לה כלום כי היא רכלנית רצח
אני אוהבת את שלי היא חמודה
לא מועילה
ממש לא נחמדה*^
שואל השאלה:
זה פאקינג לא פייר שהיא סיפרה מה היא הומופובית
זה פאקינג לא פייר שהיא סיפרה מה היא הומופובית
אנונימית
^היא ליטרלי הוציאה אותך מהארון זה דוחה לעשות דבר כזה
שואל השאלה:
מה לעשות? להגיד לה שהיא יצאה כלבה ולא לדבר איתה יותר בחיים?
מה לעשות? להגיד לה שהיא יצאה כלבה ולא לדבר איתה יותר בחיים?
אנונימית
יועצות זה חרא.
תאמת לא יצא לי לדבר איתה, קשה לי לדבר על הבעיות שלי ועל מה שמפריע לי כי אני לא בן אדם שנפתח לאנשים
מעדיפה לשמור לעצמי :)
מעדיפה לשמור לעצמי :)
לא יודעת מה איתכם אבל שלי די סבבה כזאת
היועצת שלי מזעזעת. כאילו ליטרלי אכפת לה רק מ"המקובלים" כביכול וכנל לגבי כל המורות שלי התלמידים הדוחים האלו לא מפסיקים ללקק להן זה דוחה אותי
היא לא רעה אבל גם לא תורמת. ניסיתי לדבר איתה כמה פעמים על נושאים שהיו לי בעיה איתם עם מורים והיא לא עזרה לי ואמרה לי לפנות למחנכת שלי..
משועממת, איזה רעה שהיא סיפרה לה את זה, טוב לא נורא אבל תתגאי במה שאת
יותר פתוח ממני. אז החלטתי להפסיק לדבר עם כל מורה אחרי הראשון אמר לי שהיא לא מאמינה למה שאמרתי לה. ו תמיד ללכת ליועץ שלי ולשאול שאלות.
ואז הבנתי שאני הולך להיות כלבה למגעתי
ואז הבנתי שאני הולך להיות כלבה למגעתי
באותו הנושא: