4 תשובות
שאני בלחץ אז אני לוקחת רסקיו
אנונימית
לנשום עמוק ולעבור את זה, לעשות משהו שמרגיע אותך (צביעת מנדלות, מדיטציה וכו)
הייתי שמח לעזור אבל גם לי יש את אותה בעיה.....
משתתפת איתך באותה בעיה :(
באותו הנושא: