3 תשובות
יהיה לך יום אחד
וואו גם אני דאגתי פעם על דברים טיפשיים
כל הילדות בגן- אולי לא יהיו לי חברים, אולי אני אהיה נמוכה מאוד, אולי השיער יהיה מכוער, אולי לא יהיה לי מחזור ולא אוכל לעשות מה שנולדנו לעולם הזה לעשות- להוליד, אולי לא יהיה לי חבר
למי אכפת למי יש חבר, ממליצה לשנות את החשיבה ולהבין שזה שיש למישהו משהו שלך אין לא אומר שלי בחיים לא יהיה אותו
אנונימית
שואל השאלה:
לא תודה.^^^

על מה המינוס? על זה שאני לא רוצה להיות רווקה כמו שהיא כתבה?
אנונימית