7 תשובות
כןכן אני גם מרסקת, את יכולה גם בתוך מיץ מתוק שלא תרגישי תטעם
מה יש לא לדעת לבלוע
מה את לא בולעת אוכל?
אנונימי
זה קשה בהתחלה.. יש כאלה שיש להם רפלקס הקאה והם לא יכולים לבלוע זה לא אותו דבר כמו אוכל.^
את יכולה לנסות לשבור אותו לחתיכות יותר קטנות ולבלוע עם מים
אפשר לחתוך לחצי, ואז תנסי...
אפשרי גם להמיס אותו למים ולשתות
^כך שהוא יהיה יותר רך