4 תשובות
לא נראה לי ש 105 יעזור
לפעמים המיקום לא משהו אז תנסה להתחבר מאותה הסיסמא שהייתה לך
שואל השאלה:
ניסתי להתחבר עכשיו וזה בסדר
ניסתי להתחבר עכשיו וזה בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
אויש איזה טיפש שכמוני המיקום לא היה נכון
עשיתי התנתקות וזה התנץק מהטחפון שלי (משמע שה שלי) :")
אויש איזה טיפש שכמוני המיקום לא היה נכון
עשיתי התנתקות וזה התנץק מהטחפון שלי (משמע שה שלי) :")
אנונימי
באותו הנושא: