5 תשובות
מה שנוח לך זה העיקר אני הייתי מעדיף יותר מאוחר אבל
כן
כן למה לא
בעיקרון לא כי זה גם 8 בבוקר ןגם שישי שזה פחות מתאים
אבל מה שבא לך אם את רוצה למה לא
אבל מה שבא לך אם את רוצה למה לא
אנונימי
באותו הנושא: