16 תשובות
איכ מה למה לזרוק
אנונימית
שואל השאלה:
*וואי את חרדית לא הבנתי ?
יש טעם מאחורי הזריקה
אל תתקפי ישר
אנונימית
הייתי חרדי פעם ואני מבין למה לזרוק. זה כאילו לא להחטיא אנשים אחרים שאם תתרמי הם ילכו לא צנוע. תראי אף אחד לא ימות מזה. ואם אתה חוששת מזה אז תזרקי הכל בסדר
אם זה ממש לא צנוע, ואים אפשר לקתן את ה, כגון להוסיף בד ע"י תפירה, ולעשות משהו יצרתי - אז וודאי שאסור למסור את זה לאחרות, כי "קשה המחטיאו יותר מן ההורגו" (רש"י על דברים כג, ט).

ולבוש לא צנוע גם גורם לאסונות, ואפילו לש מוות (עיינו ישעיה, פרק ג מפסוק טז והלאה).

בכל אופן, בגד שעושי להכשיל לא סתם לזרוק אותו, אלא לגזור או לקרוע אותו לפני כן. כדי להיות בטוחה שזה שהוא לא יכשיל אף אחת.
שואל השאלה:
^שריפה זה מספיק?
חחח אני מתכננת בלי נדר אז לזרוק בלג בעומר
אנונימית
^ בטח שזה מפסיק. זה הכי בטוח.

בהצלחה!
שואל השאלה:
חחח תודה
אנונימית
הכי טוב זה פשוט להוסיף לזה עוד בד או משהו ואז תתרמי את זה(:
שואל השאלה:
חשבתי על זה אבל זו עבודה מייגעת כי אלו מלתאלפים חולצות
אנונימית
אבל זאת תהיה מצווה ממש גדולה את יכולה לבקש אפילו מאיזו שכנה שגם תעזור לך אני בטוח שהיא תסכים כי שוב זאת מצווה לתרום לכאלה שאין להם ואני בטוח שהם ישמחו (:
שואל השאלה:
^אתה ממש אלוף על ההצעה באמת אבל אלו לפחות 40 חולצות ככ קצרות שצריך שרוול שלם בשבילם ובכלל מי ילבש בגדים כאלו זה במחילה מהבגדים -יהיה ממש בזיון ומגוחך כי תחשוב שצריך אותו צבע וזו חתיכת עבודה
אנונימית
אוקיי
אז אולי רק כמה בגדים(:
שואל השאלה:
להשתדלות אתה אומר
אנונימית
כן, אסור להכשיל.. אין ענין לתרום
כל הכבוד ובהצלחה!
הי,
היום את יכולה להשתמש בלי לתפור שרוולים למשל אם את לומדת בסמינר(עם תלושת כחולה) את יכולה לשים מעל טופים וזה יהיה סוג של סוודר או עליונית וזה גם אופנתי(כמו בקישורים)
באשר לטישרט(אוברסייז) את יכולה לשים חולצה מתחת ואז זה גם אופנתי וגם צנוע
אנונימית
עוד קישור
אנונימית