14 תשובות
i came back from the death
נראלי הם אומרים בערך ככה
אנונימית
i came back from the death ?
i came back from the dead

לא יודעת אם זה ביטוי
back came from the death גם אפשר
אנונימי
i came back from the dead
I:
שואל השאלה:
חייבת להוסיף came?
זאת אומרת לא בדיוק את יכולה לוותר על זה אבל זה בטוח יותר ללכת על הראשון..
I:
שואל השאלה:
כי בדרכ אני שומעת שאומרים i back
חייבת להוסיף פועל
אם את רוצה לרשום או להגיד בלי came אז בלי ה i זה יהיה רק back from the dead
I:
i hast returned from the realm of the dead
i'm back from the dead גם עובד, i've returned to the living נשמע נחמד אבל לא בדיוק תירגום זהה אבל זה ביטוי אז זה בסדר נסלח
אוי כן realm of the dead זה נחמד