10 תשובות
איפה שמעת את זה? מציע לך לבדוק את זה שוב
שואל השאלה:
כן^ !!!! יש את מי להעיף ומעיפים דווקא את הטובים
כן^ !!!! יש את מי להעיף ומעיפים דווקא את הטובים
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי באינסטגרם ובפייסבוק מישהו מהקהילה שלהם העלה פוסט על זה
ראיתי באינסטגרם ובפייסבוק מישהו מהקהילה שלהם העלה פוסט על זה
אנונימית
זה בכלל בכלל לא הגיוני, נשמע לי כמו סתם פרובוקציה שלהם את יכולה לשלוח פה?
שואל השאלה:
אני לא יודעת איפה אני אמצא את זה עכשיו אבל ראיתי הרבה פוסטים על זה
אני לא יודעת איפה אני אמצא את זה עכשיו אבל ראיתי הרבה פוסטים על זה
אנונימית
אני אשמח :)
אנדר וויגין
הנה תראה
הנה תראה
קישורים מצורפים:
אנונימית
וואו האמת הופתעתי נראה שהמדינה צריכה לעשות יותר כדי להשאיר אותם אבל גם עכשיו הם מדברים רק על מי שהגיע לארץ בצורה בלתי חוקית.. הימור שלי זה שלא יגרשו אותם בכלל.
מה זאת אומרת באיזה קטע? הם לא אזרחי המדינה וזאת זכות המדינה לגרש אותם
זה לא יעשה שום נזק תדמיתי בעולם כי כל העולם עושה את זה. אין מה לעשות, זה לא קשור לעד כמה הם תורמים, יש עוד הרבה אנשים לא רק מקהילת העבריים שתורמים למדינה ובכל זאת רוצים לגרש אותם כי אם יתחילו להתחשב עכשיו בכל בן אדם ובכמה שהוא תורם יהיה בלאגן אחד גדול.
זאת מדינה ולמדינה יש חוקים וגבולות ולפעמים זה עולה גם על דברים לא מוסריים אבל ככה זה פה וככה זה בכל העולם
זה לא יעשה שום נזק תדמיתי בעולם כי כל העולם עושה את זה. אין מה לעשות, זה לא קשור לעד כמה הם תורמים, יש עוד הרבה אנשים לא רק מקהילת העבריים שתורמים למדינה ובכל זאת רוצים לגרש אותם כי אם יתחילו להתחשב עכשיו בכל בן אדם ובכמה שהוא תורם יהיה בלאגן אחד גדול.
זאת מדינה ולמדינה יש חוקים וגבולות ולפעמים זה עולה גם על דברים לא מוסריים אבל ככה זה פה וככה זה בכל העולם
אנונימית
הם לא יהודים . ואין להם קשר למדינה הזו ערבים היו כאן עוד לפני הקמת המדינה
אנונימית
באותו הנושא: