4 תשובות
תעשי לה ברכה של החיים ומה שאמרתי בפוסט הקודם תעשי אותו דבר
...
תרשמי לה מזל טוב ולכי לישון
תגידי לה מזל טוב ותלכי לישון?
באותו הנושא: