6 תשובות
לא הכלל בסדר , אפשר לפעמים
כן זה בסדר גמור את לומדת בשביל עצמך לא בשביל אחרים
הכל טוב גם אני הייתי מבריזה מלא בתיכון ויש לי תעודת בגרות מצויינת
הברזתי היום וגם שבוע שעבר...אני מבריזה הרבה מקווה שיחליקו לי כי זה שנת קורונה
לא