7 תשובות
לא, ניסתי את זה ואומרת לך את האמת זה סתם שטויות
אנונימית
מה להרזות? כן.
עוזר לי אישית
עוזר לי אישית
כן הייתי ניראת חצי מתה מרב שהרזתי לא בגלל השעה זה יותר בגלל שקשה להספיק לאכול מספיק עד 6 כשאת רב היום בבית ספר
אנונימית
כן זה נקרא אוטופגיה, אני בעצמי עושה את זה ולי ספציפית זה עוזר.. מתחילה לאכול ב10 ומסיימת ב18:00
מי שניסה וזה עזר לו, ללעוס מסטיק זה בסדר או שזה הורס את התהליך?
אנונימית
זה בסדר
אבל לא מלא
אחד או שניים
אבל לא מלא
אחד או שניים
את רק רעבה כמו אנטילופה
אנונימית
באותו הנושא: