7 תשובות
אני שתי דקות משם תמיד אמרו שזה בית ספר של ערסים
מאנשים שאני מכירה שלמדו שם
הבית ספר ממש טוב, גם יש לו שם טוב
יש לי הרבה חברים מבויאר, מתכנן לעבור לשם, אחלה בית ספר
אנונימי
שואל השאלה:
אני מהר חומה ואני לומדת שם ואני רוצה לעבןר
פעם היה בית ספר טוב היום קצת פחות
זה בית ספר טוב אבל אתה צריך להיות שם באותה סקאלה, באיזה שכונה אתה גר אולי אני אמליץ לך על אחרים...
למה את צריכה להגיע עד לבויאר? תלמדי באורט מינקוף זה גם מצוין