6 תשובות
לומדי זה מוגזם אני יודעת שלוש וחצי מילים בגלל שאני רואה אנימה כמו יצורה אובססיבית
שואל השאלה:
חיחיחי
את יודעת אולי במקרה איך אני יכולה לעשות מבטא טוב?
אני צופה כבר הרבה זמן באנימה ואני כל כך רגילה לזה שאני לא שמה לב למבטא חוח
אני מרגישה שאני כן אומרת את זה עם מבטא כי ככה אני שומעת את זה בכול מקרה יש מלא אפליקציות של למידה את יכולה לשאול שם על מבטא בהצלחהה
שואל השאלה:
אעאעאע
תודה!
מה? אין מבטא ביפנית, בדיוק כמו בעברית. יש צלילים שונים אבל זה לא מבטא
הצלילים r וfu שונים קצת מעברית ואנגלית, פשוט תשמעי אותם ותחזרי עליהם עד שתצליחי להגות אותם כראוי, ככה אני עשיתי עם ע, ט, ח, ר, ק, צ וצ' בערבית.
כן יש chiisa na tsu(טסו קטנה) ותנועה מאריכה, אבל זה כמו דגש ואם קריאה בעברית
ועם^

אפילו עברית את לא יודעת אז למה יפנית?


את צריכה לתרגל ואז זה ייקלט^