4 תשובות
אין בעייה לאכול אותה עם הקליפה רק שטוף אותה טוב מהחול
אבל עדיף לקלף אותה
ערב טוב.
יקירה, רצוי ובריא לאכול ירקות עם קליפתם, זאת במידה ולאוכל/ללועס, יש מערכת עיכול חזקה
והקליפה לא גורמת, או תגרום לבעיות, כגון חסימות, נפיחות/גזים וכו', הרי ידוע שאבות המזון הטובים שיש בירק ובפרי, נמצאים קרוב לקליפה וגם בקליפה, כותבת, כאחת שאוכלת פרי וירק עם הקליפה
ואם החרצנים/הקליפות קטנים/ות גם אותם, למעט, תפו"א וחציל שחייבים בישול.
ימים קסומים ומלאים בבריאות והצלחות בחיים.
אין שום בעיה. אכלתי. גם סלק חי כנ"ל.
ברור שזה לא למאכל!
חיהלה1