התחברות הרשמה

מי שבצבא/סיים צבא תיכנסו דחוף אני מתחננת

אני בקורס (גוב) שהיציאות זה 12/2 (12 ימים בסיס 2 בית), ורוצים להשאיר אותי שבת כי אני רוצה לצאת מהקורס והפסקתי ללמוד (מורדת).

הם קוראים לזה "שבת לימודית", מה שאומר שאני בסך הכל אסגור 28.. זה חוקי לעשות לי את זה? או שהם סתם אומרים את זה כדי להפחיד אותי??

הם אמרו שאם אני לא אעבור מבחן מחר/עוד יומיים אני אסגור בוודאות
27 באפריל 2021, 22:03
צבאהתייעצותשבתצה"לחוקים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אתם לא מאמינים!!!! תיכנסו דחוף מתחננת
בבקשה עזרה דחוף !!! מתחננת תיכנסו מהר!!!!!!!!!!!
מי שבצבא/סיים צבא
מי שמבין בלייזר תיכנסו דחוף בבקשה אני מתחננת תענו
תקשיבו דחוף בבקשה תיכנסו מתחננת
רק מי שבצבא או סיים: הצבא ממש כמו תאג"ד?
מי שראה בננה פיש (מי שלא סיים אל תיכנסו יש ספויילר רציני)
כל מי שבצבא/סיים צבא
אפשר ספויילר ענק לעד עצם היום הזה (מי שלא סיים אל תיכנסו לתגובות)
מי שבצבא/סיים פליז תיכנסוו❤
עזרה דחוף תיכנסו אני מתחננת אני חייבת תשובה מהר תיכנסו פליזז