8 תשובות
יש אנשים שקשה להם לפתח שיחה/לגשת. אם הוא זרם כשכן ניסית סימן שהוא כנראה מעוניין, אם הוא באמת מוצא חן בעינייך תמשיכי לנסות להתחבר והוא ירגיש בסופו של דבר בנוח איתך.
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה, אבל אני לא ממש יודעת איך להמשיך
אולי תנסי לכתוב באינסטרגם? או להמשיך לדבר כמו שפנית אליו כשישבת ודיבגת
אל תוותרי, זה או שהוא אוהב אותך אבל מפחד להיות מציק או נדבק אז הוא קצת מתרחק, או שהוא מנסה קצת להתרחק ממך תשאלי מישהו שקרוב אליו אם הוא אוהב אותך גם בתור חברה או גם מעבר
שואל השאלה:
הוא לא מכיר אותי כל כך אבל ממה שדיברנו נראלי אפילו אפשר להמשיך טיפה משם לדבר יותר אפילו באינסטגרם אבל לא היה כלום מאז
שואל השאלה:
אני לא יודעת זה מביך לא? כאלו כבר עשיתי את זה חשבתי שזה יבוא גם ממנו
זה לא מביך.
שואל השאלה:
כשאני מנסה להתקרב אני מרגישה כאלו פתאום אני לא יודעת מה לעשות כי אין לי איך לפתח שיחה דיברתי איתו כבר עליו ועליי