7 תשובות
אולי קיסם אוזניים ולפוצץ?
אגב ממש בעדינות ותשטפי פנים אחרי זה ושימי קרם להרגעה שלא יקרה לך משהו לפנים
שואל השאלה:
^^^ לא איזה.. אמא שלי לא תתן לי, זה איזה 300 שקל טיפול ואני גם ככה מוצריה עכשיו מלא בשבוע על מורות פרטיות בשביל להשלים חומר, מה אפשר לעשות בבית בלי להוציא יותר מידי כסף? מיידי עם אפשר..
^ וממש לא קיסם, לא נעים ולא חד כל כך דבר ראשון, דבר שני זה שחור לא חצ'קון..
אנונימית
יש בסופר פארם כלים להוצאת שחורים
דווקא אני עושה כם קיסמי אוזניים וזה סבבה לא ממש פוצע ולא ממש כואב
האופציה השנייה זה עם האצבע
אופציה שלישית קוסמטיקאית
קודם כל תפתחי עם הנקבוביות עם מים חמים.
תשימי את הראש מעל האדים של המים החמים במשך 10 דקות בערך.
אחר כך תנגבי את הפנים עם מגבת נקייה ותשטפי טוב את הידיים עם הסבון.
עכשיו תלחצי בין השחורים כדי שיצאו.
חשוב לשטוף פנים רק עם מים אחרי ולמרוח קרם לחות.