12 תשובות
ארבעת החברים שלך לא עוברים איתך לאותו תיכון?
תאמת היה מעבר בסדר, ולמה שתנתק קשר עם החברים שלך? לא חבל? תשתדל לשמור איתם על קשר
ובתיכון לרוב מתערבבים עם השכבה ומגיעים ילדים חדשים אז זאת הזדמנות להכיר עוד ילדים
עוד חודשיין אני מסיימת תיכון
שואל השאלה:
הם עוברים אבל כנראה שלא לכיתה שלי , כמה מהם הולכים לכיתות תגבור .
אני מקווה לעבור לכיתת נחשון שזאת כיתה טובה יותר ויש שם ילדים טובים
שואל השאלה:
אבל מה שבאמת מבאס אותי שמי שאני אוהב כנראה תעבור ואני לא אראה אותה יותר (היא עדיין תגור באותו העיר איתי)
אל תדאג אי אפשר לדעת מה יהיה בסוף, ואולי כן תפגשו במקום כזה או אחר
חוץ מזה שהשנה עוד לא נגמרה ואתה יכול להתחיל לפתח איתה קשר ולשמר אותו גם מעבר לביהס
אני מסיים יב ברוך ה השנה אבל כשעברתי לכיתה י במקרה יצא שאני עם עוד 3 חברים בכיתה מהחבןרה והשאר מחולקים זוגות בין כל כיתה. אנחנו תמיד ביחד בהפסקות ואם לא אז יש מגמות, מתמטיקה ואנגלית שמערבבים בין כיתות. חוץ מזה שממש ממש התחברתי לבנים מהכיתה שבחטיבה פחות הייתי איתם בקשר ויצאנו גם לא מעט והיה ממש כיף. בקיצור אל תתבאס ואני מאמין שיהיה טוב
ביום של המעבר תגיד לה שיש לך קראש עליה
אנונימי
בקשר לשאלה, תציב לך מטרות, אם זה להתחיל עם הבחורה עם זה לתכנן עם חברים שלך לאיפה הם הולכים או להיפגש כל שבוע תציב לעצמך את כל הדברים שאתה רוצה לעשות בחודשיים האחרונים שנשארו לך
ואוא גם ליי, אני הייתי באיתו בית ספר יסודי מכיתה א עד כיתה ח!!ועכשיו פתאום תיכוןן אמלה
לול שאני עזבתי את החטיבה בכיתה ח (זה היה בצפר עד כיתה ח).
עכשיו אני בי' ואני בקשר ממש ממש טוב עם החברים משם כיאילו נשארנו אותו דבר בערך
אם הם חברים אמיתיים הם ישארו איתך וזה לא משנה אם אתה גר 3 אוטובוסים מהם או מה שזה לא יהיה.
וחוץ מזה אתה תכיר חברים חדשים שם ואם הם ממש חשובים לך תשתדל לשמור איתם על קשר
תנסה לשמור על קשר אני עוברת גם ואני רוצה לשמור על קשר אז חברות שלי ואני כן נשמור על הקבוצות שלנו בווצאפ ונדאג לדבר ולנסות להיפגש