20 תשובות
אם היה לי שם משפחה קיוקו הייתי מתאבד
אף אחד
מלודי
שניהם לא אבל עדיף מלודי:/
מלודי
אף אחד הם דוחים
שואל השאלה:
יפ בגלל זה בחרתי אותם
יפ בגלל זה בחרתי אותם
אנונימית
קיוקו כי זה נשמע קצת יפני...
אף אחד מהמם אבל מלודי נשמע יותר טוב
מלודי
מלודי נראה לי
מלודי
מלודי נשמע הכי נורמלי
זה חירבוש? מלודי נשמע שם יותר מעודן וקיוקו הזה נשמע יפני מוזר
מלודי נשמע לי יותר סביר
מלודי
אף אחד מהם אבל עדיף מלודי
מלודי ?
מלודי
מלודי
באותו הנושא: