5 תשובות
כן זה סבבה
כן
שואל השאלה:
אה ודרך אגב ניקיתי איזה שעתיים אחרי הריסוס אם זה משנה
אנונימי
אולי הריסוס עדיין לא תפס חזק
מניחה שבהמשך יהיו פחות יתושים