5 תשובות
כן זה סבבה
כן
שואל השאלה:
אה ודרך אגב ניקיתי איזה שעתיים אחרי הריסוס אם זה משנה
אה ודרך אגב ניקיתי איזה שעתיים אחרי הריסוס אם זה משנה
אנונימי
אולי הריסוס עדיין לא תפס חזק
מניחה שבהמשך יהיו פחות יתושים
מניחה שבהמשך יהיו פחות יתושים
כן.
באותו הנושא: