24 תשובות
אשיות ברור
אישיות בפער
באישיות
במראה אני זוועה :/
אישיות
אישיות
אישיות
אישיות
במראה אין לי ממש מה להתגאות... באישיות יש כבר קצת. בכל מקרה, אני לא מתגאה לא בזה ולא בזה.
אנונימית
מראה
אין לי מה להתגאות באופי כי אני צריך להתבייש בכמה שהייתי בן אדם פח
fastman
אין לך מה להתבייש, תמיד אפשר לתקן. השאלה הייתה במה אתם מתגאים, לא במה התגאתם.
אנונימית
תאמיני לי שיש מה להתבייש אבל בכללי אני מתגאה בשינוי שעברתי מבחינת מראה
בכלב שלי הוא ממש חמוד קוראים לו ראלף !
אישיות
אישיות חד משמעית אבל היא גם לא משהו להתגאות בו
אני בת אבל מראה. אני מרגישה שאני אדם רע פשוט (לא שכנראה שלי מדהים כן?)
אנונימית
בשניהם
באישיות כי וואלה עשיתי שינוי ענקיייי מלפני כמה שנים ואני גם נראה לי אחלה בן אדם
מראה
לאחרונה לא זה ולא זה
both
אנונימית
וואלה אישיות חרא ומראה חרא:)
אנונימית