10 תשובות
הם כאלה סאסי באקאס
אתה טועה, יש לי^
באקה פרמהדה
אין לי מושג מה זה
שואל השאלה:
^its just a sussy baka and it can not be that bad
^its just a sussy baka and it can not be that bad
אנונימי
אם הם סתם דוחפים את זה בלי קשר אז הם מושפעים מאנימה
או שסתם הם אוהבים את השפה היפנית?
או שניהם?
מאיפה לי
עובדה נחמדה: באקה ביפנית מילולית זה סוס אייל
או שסתם הם אוהבים את השפה היפנית?
או שניהם?
מאיפה לי
עובדה נחמדה: באקה ביפנית מילולית זה סוס אייל
באלי שנהיה חברים
אני מאחל להם ששני הצדדים של הכריות שלהם היו חמות
העלית של החברה uwu baka onii chan
לא צריכים להיות קיימים
באותו הנושא: