6 תשובות
תרשמי" * ביו אייקוני*"
( סורי אבל אני לא יכולה לרשום באהבה, (טִ)יפָּה מְשׁ(ו)גַּעַת❤ מצטערת)
( סורי אבל אני לא יכולה לרשום באהבה, (טִ)יפָּה מְשׁ(ו)גַּעַת❤ מצטערת)
כלום
זה סתם מוזר שרושמים שם משפטים וכל זה
זה סתם מוזר שרושמים שם משפטים וכל זה
את השם שלך באותיות גדולות, ככה לדוגמא- tair
את השם שלך באותיות גדולות עם פוסט יפה יהיה סבבה
או שתשימי שם איזה סתם אימוגי כמו פרפר או לב לבן או שחור
או שתשימי שם איזה סתם אימוגי כמו פרפר או לב לבן או שחור
אימוגי שמתאים לפרופיל/ פוסטים או את השם שלך באותיות גדולות או איזה סלוגן כזה שאת אוהבת נגיד לי רשום tpwk (treat people with kindness)
it's all in your head..
i.f.l.y
luv u ❤
laugh now, cry later
i.f.l.y
luv u ❤
laugh now, cry later
אנונימית
באותו הנושא: