6 תשובות
תרשמי" * ביו אייקוני*"
( סורי אבל אני לא יכולה לרשום באהבה, (טִ)יפָּה מְשׁ(ו)גַּעַת❤ מצטערת)
כלום
זה סתם מוזר שרושמים שם משפטים וכל זה
את השם שלך באותיות גדולות, ככה לדוגמא- tair
את השם שלך באותיות גדולות עם פוסט יפה יהיה סבבה
או שתשימי שם איזה סתם אימוגי כמו פרפר או לב לבן או שחור
אימוגי שמתאים לפרופיל/ פוסטים או את השם שלך באותיות גדולות או איזה סלוגן כזה שאת אוהבת נגיד לי רשום tpwk (treat people with kindness)
it's all in your head..
i.f.l.y
luv u ❤
laugh now, cry later
אנונימית