6 תשובות
פשוט תגידי לה את הצד שלך... אין לך מה לבלף.
שואל השאלה:
בסוף שלחתי לה-

טוב תודה אימוש אני אוהבת אותך סליחה
אני אשתדל יותר ביום ראשון
אנונימית
לנהל שיחה קשובה מאופקת ותרבותית.
את מבינה שזה קרב עכשיו למי להרים את האגו ? מה זה משנה מי צודק תיהיי בצ'יל
ID1
תגידי לה את באמת
פשוט בצורה יפה
כי בכל זאת היא אמא שלך
תסבירי לה את נקודת מבט שלך
ותעמדי על שלך
להוציא עליה את כל העצבים