6 תשובות
תכתבי שהיה כיף, שנהנית, שאת שמחה שזה הוא ולא מישהו אחר.
מה שאנונימית אמרנ
פשוט תשלחי אימוגי ככה בלי כלום
שואל השאלה:
אבל מה לכתוב
מה שאת מרגישה תהיי כנה
איזה מתוקיםם מזל טובב
אנונימית