3 תשובות
שואל השאלה:
כאבים בשיניים בגלל גשר
אנונימית
שואל השאלה:
אהה אוקיי ותודה:)
אנונימית
בעיקרון לפי מה שרשמת פה יש סיבה !
וזה בסדר . (מניחה לפי שאלתך שאת לא לוקחת כדורים על בסיס קבוע )
אם הגשר חדש יקח לך באמת קצת זמן להיסתגל וזה בהתחלה בהחלט כואב .
שווה לבדוק אם זה ממש כואב - אם יש צורך לשחרר מעט את הגומיות כדי להקטין את הלחץ ובהמשך כמובן להדק יותר... בהדרגה .
בכל מקרה בהצלחה ,
תרגישי טוב וערב טוב :)