7 תשובות
לבגרות יש משקל הרבה יותר משמעותי על ציון הבגרות הסופי באותו מקצוע
שמבחן בגרות הרבה יותר חשוב ומבחן רגיל הוא רק חלק קטן מהציון של הבגרות עצמה, ומבחן בגרות הוא חלק גדול מהציון של הבגרות עצמה
מבחן רגיל זה מבחן על חומר שלמדת נגיד ב1-3 חודשים האחרונים, בגרות זה מבחן אחד שבוחן אותך על כל החומר שלמדת כל התיכון והוא המבחן הסופי במקצוע אז יש לו את המשקל הכי גדול על הציון הסופי שלך כתלמידה
מבחן רגיל משפיע פחות, ויש עליו לעיתים פחות חומר (אלא אם כן זה מתכונת)
בבגרות יש משגיח חיצוני והטופס של בחינת הבגרות הוא לרוב בדפים קטנים יותר, בעוד שמבחן רגיל הוא עם דפים גדולים יותר והמורה הוא זה שמשגיח.
בגרות זה גם מבחן שמישהו במשרד החינוך מרכיב, בעוד שמבחן מורכב על ידי המורה.
לבגרות גם יש יותר השפעה על הציון הסופי שלך במקצוע שאתה ניגש אליו מאשר מבחן.
חוץ מזה אין כל כך הבדל.
בגרות זה גם מבחן שמישהו במשרד החינוך מרכיב, בעוד שמבחן מורכב על ידי המורה.
לבגרות גם יש יותר השפעה על הציון הסופי שלך במקצוע שאתה ניגש אליו מאשר מבחן.
חוץ מזה אין כל כך הבדל.
שואל השאלה:
דפים קטנים? סמאלה
דפים קטנים? סמאלה
אנונימית
מצחיק שדווקא זה מה שמלחיץ אותך
זה דווקא חמוד מאוד כשזה בדפים קטנים
זה דווקא חמוד מאוד כשזה בדפים קטנים
באותו הנושא: