4 תשובות
לכי לדבר איתם פשוט.. הם ההורים שלך בטוחה שהם יבינו. אם קשה לך לומר את זה את יכולה לדבר עם מי שיותר קל לך לדבר (כנראה אמא) ואז היא כבר תסדר לך משהו..
אני חושבת שאני צריכה פסיכולוג.
בתור התחלה אל תגידי להם שאת צריכה פסיכולוג פשוט תגידי להם שאת רוצה לדבר עם מישהו ושאת צריכה לשפוך את הלב שלך למישהו מקצועי
שאת מרגישה שעובר עלייך הרבה בזמן האחרון ואת מרגישה שאת רוצה לדבר על מישהו מקצועי