15 תשובות
"ונשמרתם לנפשותכם מאוד" כדי לקבל הגנה מאלוהים צריך לשמור קודם על עצמך וגם נסתרות דרכי האל נכון זה מקרה מזעזע ואני עדיין בשוק ממש מכל מה שקרה זה מזעזע אבל אם אלוהים רצה שזה יקרה יש לזה סיבה
אפשר להגיד טת זה על כל אסון אבל זה חסר טאקט כרגע לפי דעתי , אמונה לא עובדת ככה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הם הלכו לשמח אתבורא עולם
כן אבל הם הלכו לשמח אתבורא עולם
פשוט מאוד כי אלוהים לא יכול לשבור את חוקי הפיזיקה
כל אחד יודע שזה קרה בכלל שהמסה הכוללת שלהם כפול תאוצת הכבידה היה יותר גדול מכוח האלסטיות המקסימלי של הרצפה/תקרה
כל אחד יודע שזה קרה בכלל שהמסה הכוללת שלהם כפול תאוצת הכבידה היה יותר גדול מכוח האלסטיות המקסימלי של הרצפה/תקרה
שואל השאלה:
אבל גם בכותל היו מלא אנשים ולא קרה להם כלום
אבל גם בכותל היו מלא אנשים ולא קרה להם כלום
יכול להיות שבכותל מקדם כול האלסטיות גדול יותר
או שיש לקיר inertia יותר גדול
או שיש לקיר inertia יותר גדול
אני בטוח שמי שארגן את המבנה לקח חישובים פיזיקליים מראש
כנראה שהם עברו על המסה המותרת ולצערינו זה נגמר באסון
כנראה שהם עברו על המסה המותרת ולצערינו זה נגמר באסון
אלו חשבונות שלו. אנחנו צריכים רק לנסות להבין את המסר
זה כבר כתוב , יש סיבה לכל מה שקורה בעולם הזה
אנונימית
סיימו תתיקון שלהם
וכאלה שנפצעו זה אזהרה
וכאלה שנפצעו זה אזהרה
במירון ישנם הרבה אנשים שלא בהכרח נוסעים מטעם החג אלא פשוט בשביל החוויה.
יש שם המון אנשים ולצערי לא הכול קודש
אבל אין לנו שום זכות באמת לנחש למה מי וכמה, אנחנו לא מבינים אפילו חלקיק מהמהלכים הרוחניים והאלוקיים בעולם
יש שם המון אנשים ולצערי לא הכול קודש
אבל אין לנו שום זכות באמת לנחש למה מי וכמה, אנחנו לא מבינים אפילו חלקיק מהמהלכים הרוחניים והאלוקיים בעולם
אנונימי
כי הוא לא קיים
מה זה יעזור לחפש עכשיו אשמים?! העיקר אם זה היה הפוך לא הייתם אומרים זאת אשמתם של החילונים אבל אם זה חרדים ודתיים הכול סבבה כול הזמן קל להפיל את האשמה בוא נפיל אותה עליהם גם עכשיו אנשים נפטרו ונפצעו כאן ואתם מאשימים את החרדים והדתיים ?! בושה
אם אתם מחפשים את הסיבה, לדעתי זה קשור לפסוק ולמה לכם לרמוס חצרי. זה ממש במילים. חצר רשב"י. לרמוס. בול אותו מצב כמו שמתואר שם.
למה יש נימוסים ל"אמריקה סינגר"?היא ממש צודקת.
באותו הנושא: