13 תשובות
למה לא זה טוב
כןן זה הכי מגניב
אם יש לכם חיבור טוב אז למה לא
כן למה לא . תהנו
נו אש מה כזה רע?
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה לא טוב פשוט אני מתלבטת עם כדי לי או לא
לא אמרתי שזה לא טוב פשוט אני מתלבטת עם כדי לי או לא
אנונימית
לדעתי כדאי לך
אם את בקשר סבבה איתו למה לא תהני
שואל השאלה:
תאמת שאנחנו בקשר ממש טוב אחד עם השני אנחנו מצד אחד כמו החברים הכי טובים ומצד שני כמו אבא ובת
תאמת שאנחנו בקשר ממש טוב אחד עם השני אנחנו מצד אחד כמו החברים הכי טובים ומצד שני כמו אבא ובת
אנונימית
נו אז יאללה מה יש להתלבט תהני נשמה
שואל השאלה:
אני מפחדת שהוא יעשה לי פאדיחות
אני מפחדת שהוא יעשה לי פאדיחות
אנונימית
כל הורה עושה פדיחות יהיה טוב
תאמת נשמע מגניב
באותו הנושא: