3 תשובות
קל להאשים אנשים אחרי מה שקרה.
קל לומר למה משהו קרה אחרי שהוא קרה.
המון פעמים חזו דברים שלא קרו בסוף, אז האנשים שחזו דפוקים? לא, פשוט אי אפשר לחזות את העתיד במדיוק.
אותו הדבר להיפך.
קל לומר למה משהו קרה אחרי שהוא קרה.
המון פעמים חזו דברים שלא קרו בסוף, אז האנשים שחזו דפוקים? לא, פשוט אי אפשר לחזות את העתיד במדיוק.
אותו הדבר להיפך.
הממשלה ממש לא אשמה, כנראה המשטרה הייתה צריכה לבדוק יותר את השטח.
אף אחד לא אשם במה שקרה. לא האנשים, לא הממשלה אולי המשטרה עצמה כן אבל זהו חוץ ממנה אפאחד אחר לא. בהצלחה
באותו הנושא: