7 תשובות
תאכליי פעם אחת לא תהרוס
זה נשמע טעים אני הייתי אוכלץ
לשתות כוס מים ולהבין שזה ישתלם לך!
ועשיתי לי חשק לעוגה עכשיו
ועשיתי לי חשק לעוגה עכשיו
נראה לי את יכולה לקחת חתיכה ממש קטנה אם את באמת שומרת טוב
פשוט לאכול את זה לא יקרה כלום :)
לאכול קצת לא קרא כלום
מידי פעם בדיאטה את יכולה להרשות לעצמך משהי מתוק.
תחתכי לך חתיכת עוגה, זה לא אומר שהפסקת עם הדיאטה.
תחתכי לך חתיכת עוגה, זה לא אומר שהפסקת עם הדיאטה.
באותו הנושא: