4 תשובות
חד משמעית לא
להוציא כמעט אלף שקל בקניון לפי דעתי זה סבבה בתנאי שזה נעשה פעם ב.
היו לי תקופות מנגד שהייתי הולכת לקניון כמעט כל יום ומוציאה רק 100 שקל.
אם את מרוצה ממש שקנית וכל הפריטים נחוצים לך - פשוט תשמחי ותתחדשי (:
היו לי תקופות מנגד שהייתי הולכת לקניון כמעט כל יום ומוציאה רק 100 שקל.
אם את מרוצה ממש שקנית וכל הפריטים נחוצים לך - פשוט תשמחי ותתחדשי (:
לא זה קניות זה הגיוני אבל פעם הבאה שימי לב על מה את מבזבזת כאילו 300 שקל למגן לטלפון? את יכולה להזמין אחד ב2 דולר
לא
זה מותגים את משלמת על השם
זה מותגים את משלמת על השם
באותו הנושא: