10 תשובות
לא הבנתי, למה מביך?
למה זה אמור להיות מביך?
שואל השאלה:
כי הוא ערס חחח
כי הוא ערס חחח
אנונימי
אוקי..
הוא גם בנאדם את יודת
מע
שואל השאלה:
בסדר זה לא מתאים לערסים
בסדר זה לא מתאים לערסים
אנונימי
תשבור לו אותו עוד פעם
אני באמת לא יודעת איך להגיב-
באותו הנושא: