5 תשובות
שואל השאלה:
גבר 1.68 זה ממש נמוך מה אתה צוחק
נמוך זה מתחת ל 1.75 נגיד 74 3 סמ מתחת לממוצע
אנונימי
שואל השאלה:
אם הממוצע הוא 1.77 איך גבר מטר שבעים יכול להיחשב ממוצע ולא נמוך?
ולשנייה איך 1.75 זה גבוה אם זה מתחת לממוצע הארצי
תנו תשובות רציניות
אנונימי
נמוך- פחות מ 1.70
גבוה- יותר מ 1.75
אני 1.86 אז אני נחשב גבוה
אנונימי
מתחת ל1.70 נמוך מעל ממוצע 1.80 גבוה