5 תשובות
שואל השאלה:
גבר 1.68 זה ממש נמוך מה אתה צוחק
נמוך זה מתחת ל 1.75 נגיד 74 3 סמ מתחת לממוצע
גבר 1.68 זה ממש נמוך מה אתה צוחק
נמוך זה מתחת ל 1.75 נגיד 74 3 סמ מתחת לממוצע
אנונימי
שואל השאלה:
אם הממוצע הוא 1.77 איך גבר מטר שבעים יכול להיחשב ממוצע ולא נמוך?
ולשנייה איך 1.75 זה גבוה אם זה מתחת לממוצע הארצי
תנו תשובות רציניות
אם הממוצע הוא 1.77 איך גבר מטר שבעים יכול להיחשב ממוצע ולא נמוך?
ולשנייה איך 1.75 זה גבוה אם זה מתחת לממוצע הארצי
תנו תשובות רציניות
אנונימי
נמוך- פחות מ 1.70
גבוה- יותר מ 1.75
גבוה- יותר מ 1.75
אני 1.86 אז אני נחשב גבוה
אנונימי
מתחת ל1.70 נמוך מעל ממוצע 1.80 גבוה
באותו הנושא: