9 תשובות
לא לבוא לבית ספר
תקשיביי הדבר האחרון שאת צריכה לעשות זה להתבייש זה הדבר הכי טבעי והכי נשי ומגניבב שיש אז אל תתביישי לבקש ואם באלך תלגי לשרןתים לראות אם באמת קיבלת וזה לא סתם הפרשות או משהו ותשימי שם טישו ואז תבקשי זה הדבר הכי לגיטימי ונורמלי לבקש
אולי מורה? איפה את נמצאת?
במקרה הכי קיצוני שימי נייר פשוט
לחי לשרותים תשאלי חברה או את אחד המבוגרים או אפילו נשים בסביבתך שאת לא מקירה אני בתוחה שיעזרו לך ועם אין את האפשרות תשתמשי בניר תועלת בנתיים תקחי הרבה שכבות
לכי לשירותים ושימי מלא נייר
שואל השאלה:
אין לי נייר בבית ספר למזלי היה לי בתיק אבל זה לא יעזור עד הצהריים
אנונימית
שימי נייר או שתבקשי פד לפני שיהיה לך כתפ
תשלחי בקבוצה של הבנות למי יש או שתבקשי מבנות מהשיכבה שלך או אפילו מהמורות תמיד יש להן :)
תקחי נייר תגלגלי אותו ותשימי בתחתונים
זה תחליף זמני
פשוט כשזה עלייך, לכי למכולת קרובה ותקני ❤
מקווה שעזרתי, ice cream lady