4 תשובות
תנסי פשוט להתאפס על עצמך ולשלוט בקצב הנשימה שלך זה כבר יסדר את שאר הדברים
ואני די בטוח שהוא שם לב , אני לפחות הייתי שם לב
ואני די בטוח שהוא שם לב , אני לפחות הייתי שם לב
אנחנו בנים רובנו לא שמים לב...
בכל מקרה עדיף שתנסי פחות להלחץ
בכל מקרה עדיף שתנסי פחות להלחץ
שואל השאלה:
^^פאדיחה אני בטוחה שהוא שם לב
חחח
אבל חצי בצפר שם עלי עין אז הוא צריך לשמוח שאני מסתכלת עליו בכלל חחח
אוף אני פדחנית רצח ובאלי שהאדמה תבלע אותי
^^פאדיחה אני בטוחה שהוא שם לב
חחח
אבל חצי בצפר שם עלי עין אז הוא צריך לשמוח שאני מסתכלת עליו בכלל חחח
אוף אני פדחנית רצח ובאלי שהאדמה תבלע אותי
אנונימית
שואל השאלה:
גם עכשיו אני בכלל במחזור אז אני רגשנית פי מיליון מהרגיל ואני לא שולטת בזה אז זה מבאס
גם עכשיו אני בכלל במחזור אז אני רגשנית פי מיליון מהרגיל ואני לא שולטת בזה אז זה מבאס
אנונימית
באותו הנושא: