א. מדוע היו בגדיו של הנער העמלקי קרועים ומדוע הוא שם אדמה על ראשו ? מה זה מבטא ? ב. באיזה סדר מסודרות הבשורות הרעות בדברי הנער העמלקי לדוד מהקל אל הכבד ? מהכבד אל הקל ? מן הכלל אל הפרט ? נמקו והסבירו תשובתכם. ג. מה הראה הנער העמלקי לדוד ? ולשם מה הוא הראה לו את החפצים האלה ? ד. מה הייתה התגובה הראשונית של דוד ואנשיו למשמע הבשורה ? ה. לאיזו תגובה ציפה הנער העמלקי מדוד לסיפורו ? מדוע הוא ציפה לתגובה כזו ? ו. מה עשה דוד לנער העמלקי בהמשך ומדוע הוא עשה זאת ?