3 תשובות
וואו כל הכבוד על הגבות ואת יכולה לגזור אבל ממש טיפהה שלא ייגזר בטעות יוצר מידי
אני עושה את זה לעצמי זה ממש פשוט. וכן זה נראה אחלה , אולי פעם ראשונה עדיף שתלכי לקוסמטיקאית או תצפי במדריכים ביוטיוב.
יפהה שאת עושה
תשתמשי במספריים קטנות כאלה כמו של תפירה ואל תגזרי הרבה
תשתמשי במספריים קטנות כאלה כמו של תפירה ואל תגזרי הרבה
באותו הנושא: