3 תשובות
וואו כל הכבוד על הגבות ואת יכולה לגזור אבל ממש טיפהה שלא ייגזר בטעות יוצר מידי
אני עושה את זה לעצמי זה ממש פשוט. וכן זה נראה אחלה , אולי פעם ראשונה עדיף שתלכי לקוסמטיקאית או תצפי במדריכים ביוטיוב.
יפהה שאת עושה
תשתמשי במספריים קטנות כאלה כמו של תפירה ואל תגזרי הרבה